Kommunikációs és konfliktuskezelő tréning:
A képzés célja:
A képzés célja, hogy a résztvevők megismerjék és használják a viselkedéskultúrát, a verbális és nonverbális kommunikációs eszközöket, valamint képesek legyenek a felmerülő konfliktusok tudatos és szakszerű kezelésére.
A képzés célcsoportja:
A tréninget azoknak ajánljuk, akik szükségesnek tartják, hogy hatékony konfliktuskezelési és kommunikációs technikát sajátítsanak el a munkatársakkal és ügyfelekkel való jó kapcsolat kialakítása és megtartása érdekében.
A képzés óraszáma: 40 óra
A programba való bekapcsolódás feltételei: –
A képzés során megszerezhető dokumentum: tanúsítvány
Vizsgainformáció:
Gyakorlati, szóbeli vizsgatevékenység
időtartama: 30 perc
leírása:
az oktató által összeállított szituációs feladatok megoldása. A tananyagegység záró vizsga akkor sikeres, ha legalább 50 %-osra sikerül a résztvevőnek.
A tanúsítvány abban az esetben megszerezhető, ha a megengedett hiányzást nem lépi túl a résztvevő.
A képzés során megszerezhető kompetenciák/tanulási eredmények:
- Fejlett viselkedéskultúra ismerete és használata
- Verbális-, és nonverbális kommunikációs eszközök ismerete
- Pontos üzenetátadás képességének elsajátítása
- Növekszik az értő figyelem a partner felé
- A résztvevő megismeri a konfliktusok fajtáit és okait, szokásos lefolyásukat, a kialakult konfliktusokat mélyebb szinten megérti
- A résztvevő megismeri a különböző konfliktuskezelési stílusokat, illetve jártasságot ad a szituációnak megfelelő konfliktuskezelési stílus kiválasztása terén
Tananyagegység:
- Hatékony kommunikáció
- Konfliktuskezelés
Amennyiben képzésünk felkeltette az érdeklődését, kérem keressen az oktker@oktker.hu email címen vagy a 06-88/421-080 telefonszámon és adunk további tájékoztatást!
Kérésre a teljes képzési program megtekintését biztosítjuk!