Konfliktuskezelő problémamegoldó tréning:
A képzés célja:
A résztvevők a képzés elvégzésével a mindennapi tevékenységük során képesek lesznek a felmerülő konfliktusok tudatos és szakszerű kezelésére.
A képzés célcsoportja:
A tréninget azoknak ajánljuk, akik szükségesnek tartják, hogy hatékony konfliktuskezelési és kommunikációs technikát sajátítsanak el a munkatársakkal és ügyfelekkel való jó kapcsolat kialakítása és megtartása érdekében.
A képzés óraszáma: 24 óra
A programba való bekapcsolódás feltételei: érettségi bizonyítvány
A képzés során megszerezhető dokumentum: tanúsítvány
Vizsgainformáció:
Szóbeli vizsgatevékenység
időtartama: 30 perc
leírása:
az oktató által összeállított feladatokból , amelyek a tanult témakörök valamelyikét tartalmazza a résztvevő egyet kihúz, 15 perc felkészülés után 10 – 15 percben erről beszámol. A tananyagegység záró vizsga akkor sikeres, ha legalább 50 %-osra sikerül a résztvevőnek.
A tanúsítvány abban az esetben megszerezhető, ha a megengedett hiányzást nem lépi túl a résztvevő.
A képzés során megszerezhető kompetenciák/tanulási eredmények:
- Képessé válik a résztvevő bizonyos konfliktusok megelőzésére
- A résztvevő megismeri a konfliktusok fajtáit és okait, szokásos lefolyásukat, a kialakult konfliktusokat mélyebb szinten megérti
- A résztvevő megismeri a különböző konfliktuskezelési stílusokat, illetve jártasságot ad a szituációnak megfelelő konfliktuskezelési stílus kiválasztása terén
- Felkészülté válik a résztvevő a nehéz helyzetek kezelésére, szándéka és elvárásai világos, egyértelmű, megfogalmazására, ezáltal az aktív felelősségvállalásra
Tananyagegység:
- Konfliktuskezelő, problémamegoldó tréning
Amennyiben képzésünk felkeltette az érdeklődését, kérem keressen az oktker@oktker.hu email címen vagy a 06-88/421-080 telefonszámon és adunk további tájékoztatást!
Kérésre a teljes képzési program megtekintését biztosítjuk!