Ügyfélkezelés tréning:

A képzés célja:
A képzés célja, hogy az együttműködés fontosságára felhívja a figyelmet, erősítse azt gyakorlati feladatokon, élethelyzeteken keresztül; a résztvevők megismerjék az ügyfélpanasz, illetve a panaszból adódó esetleges konfliktusok sajátosságait.

A képzés célcsoportja:
A képzést olyan munkavállalóknak ajánljuk elsősorban, akik napi szinten kerülnek kapcsolatba (panaszos) ügyfelekkel.

A képzés óraszáma: 24 óra
A programba való bekapcsolódás feltételei: érettségi bizonyítvány

A képzés során megszerezhető dokumentum: tanúsítvány
Vizsgainformáció:

Szóbeli vizsgatevékenység

időtartama:  30 perc

leírása:

az oktató által összeállított feladatokból , amelyek a tanult témakörök  valamelyikét tartalmazza a résztvevő egyet kihúz, 15 perc felkészülés után 10 – 15 percben erről beszámol. A tananyagegység záró vizsga akkor sikeres, ha legalább 50 %-osra sikerül a résztvevőnek.

A tanúsítvány abban az esetben megszerezhető, ha a megengedett hiányzást nem lépi túl a résztvevő.

A képzés során megszerezhető kompetenciák/tanulási eredmények:

  • Hatékonyabban tudják kifejezni érzéseiket, gondolataikat, és megfelelően tudják kezelni kommunikációs konfliktusaikat
  • Hatékonyabban tudnak csapatban dolgozni, elfogadva egymás erősségeit és esetleges gyengeségeit, erősítve a csoportfejlődést
  • Ismerik a panaszkezelés folyamatát és módszereket ezek kezelésére

Tananyagegység:

  1. Ügyfélkezelés tréning

Amennyiben képzésünk felkeltette az érdeklődését, kérem keressen az oktker@oktker.hu email címen vagy a 06-88/421-080 telefonszámon és adunk további tájékoztatást!

Kérésre a teljes képzési program megtekintését biztosítjuk!