Ügyfélkezelés tréning:
A képzés célja:
A képzés célja, hogy az együttműködés fontosságára felhívja a figyelmet, erősítse azt gyakorlati feladatokon, élethelyzeteken keresztül; a résztvevők megismerjék az ügyfélpanasz, illetve a panaszból adódó esetleges konfliktusok sajátosságait.
A képzés célcsoportja:
A képzést olyan munkavállalóknak ajánljuk elsősorban, akik napi szinten kerülnek kapcsolatba (panaszos) ügyfelekkel.
A képzés óraszáma: 24 óra
A programba való bekapcsolódás feltételei: érettségi bizonyítvány
A képzés során megszerezhető dokumentum: tanúsítvány
Vizsgainformáció:
Szóbeli vizsgatevékenység
időtartama: 30 perc
leírása:
az oktató által összeállított feladatokból , amelyek a tanult témakörök valamelyikét tartalmazza a résztvevő egyet kihúz, 15 perc felkészülés után 10 – 15 percben erről beszámol. A tananyagegység záró vizsga akkor sikeres, ha legalább 50 %-osra sikerül a résztvevőnek.
A tanúsítvány abban az esetben megszerezhető, ha a megengedett hiányzást nem lépi túl a résztvevő.
A képzés során megszerezhető kompetenciák/tanulási eredmények:
- Hatékonyabban tudják kifejezni érzéseiket, gondolataikat, és megfelelően tudják kezelni kommunikációs konfliktusaikat
- Hatékonyabban tudnak csapatban dolgozni, elfogadva egymás erősségeit és esetleges gyengeségeit, erősítve a csoportfejlődést
- Ismerik a panaszkezelés folyamatát és módszereket ezek kezelésére
Tananyagegység:
- Ügyfélkezelés tréning
Amennyiben képzésünk felkeltette az érdeklődését, kérem keressen az oktker@oktker.hu email címen vagy a 06-88/421-080 telefonszámon és adunk további tájékoztatást!
Kérésre a teljes képzési program megtekintését biztosítjuk!